vagnkikare

Hej!
Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Nu väntar jag på att min älskling ska logga in efter sitt möte. Börjar bli trött, men ska chatta lite med honom först :) Sen ska jag ännu blanda välling, fläta håret o lite. 
Imorgon ska jag inte heller göra något speciellt. Var vid tandläkaren idag och som vanligt kommer ALLA fram och ska kolla i vagnen haha. Ärligt så kan jag inte ens gå på stan utan att någon kommer fram (som jag inte känner dåra). Gaaaalet! men nu börjar jag bli van. Svara på samma frågor hela tiden "vad heter dom, hur gamla är dom, är det inte jobbigt med tvillingar 'jag själv tyckte det var nog jobb med en'" det sistnämnda är verkligen det som AAALLA säger. Jag vet inte huur många gånger jag ens har hört den meningen, haha :) Men det är kul! 
Måste verkligen köpa en ny vagn, har hittat en. Men den går inte att vända stryret på. Det är alltså en sittvagn, men dom kan bara sitta framåt. 
så jag har en fråga till mina mammabloggläsare:

när vände ni vagnen så barnen satt framåt, alltså att ni inte ser dom?
jag vill helst se dom när jag kör vagnen. :p



Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag har en vagn där man kan vända styret men har även en resevagn (sittvagn). Men Eleah får fortfarande, oftast inte alltid, sitta mot mig och hon är 14 månader :)

2011-09-23 @ 10:15:55
Postat av: josefine mamma till alicia

jag vände alicia fråmmat i en sittvagn vid 8 månader och det funkade hur bra som helst efter det ahr ajg bara haft sitt vagn som man kan ha frammåt

2011-09-24 @ 18:22:39
URL: http://aliciasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0