Vårat rum

nu är jag helt ensam hemma, tjejerna har åkt ut till gammelmormor & gammelmorfar. dom ska sova där inatt också för jag skall på bio! :) egentligen ville jag att dom skulle sova hemma, men de blev för krångligt.. så fick gå med på att ha dom sovandes borta för första gången!! första gången jag kommer vakna upp imorgon av att dom inte är här hemma! Men dom skjussar in älsklingarna tidigt imorgon. Så ska vi mysa och vänta på att pappsen kommer hit, längtar typ ihjääääääl mig. Fast är lite sur på honom över en grej nu, men inte så jäääättte, men de tror han ;) men vi ska prata om de imorgon! asså, de är en sak som hände för över ett år sen. men ändå oacceptabelt, mer från en annans persons sida. Men aja, ni kommer aldrig fatta va jag svamlar om ändå så kan lika gärna sluta.

Tänkte visa bild på vårat rum :)


och en bild på tjejerna idag:

yoanna håller på att sparka av sig jeansen som ni ser hahah♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte Söderström

ohoo vilket fint rum :D

2011-09-16 @ 14:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0