vill spola fram tiden


Tills du kommer ut därifrån så vi bara kan börja vårat liv tillsammans. När vi kan sitta hemma framför tvn med Yoanna & Yoline och bara mysa. Eller ligga i sängen och bara hålla om varanda, jag vill bara ha din närhet. Nu träffas vi på lördag och sen så dröjer det.. jag vet inte ens hur länge. Det här är jobbigt, och jag vet att det kommer att vara det. Men jag ska kämpa varje dag för att det ska funka. Det är bara den här tiden i början som kommer va jobbig. Sen kommer vi bli världens underbaraste lilla familj, så som det ska vara. Jag älskar dig över hela mitt hjärta och det har jag alltid gjort, även fast vi har haft våra svackor och bråkat som fan så har du alltid betytt jättemycket för mig, och det är sant. Just nu är du så nära, men ändå så jävla jävla långt bort. ♥

Kommentarer
Postat av: Gustav

Älskling du är bäst , vi kommer få de jätte bra sen när jag flyttar här ifrån <3

2011-09-14 @ 22:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0