Övningskört

Hej!
Idag är barnen hos sin farmor, gurra blev sur över nått och drog. Ah, han är ju som han är.

Så jag gick hem till Samanta och sen kom mamma och så övningskörde jag till ica maxi och handlade, sen hem till bingeby och sen till gråbo och träffade S, sen hem igen. :) Duktigt! Det gick ju sådär får jag väl säga och mamma var rädd... HAHA!

Nu sitter jag här med samantisen och barnen kommer om 20 minuter. Så då blir det bus och mys med dom tills dom ska sova, och ikv kommer S hit, mysigt :D

Men hoppas ni får en fortsatt bra dag, och glöm inte att kommentera under om du är en av mina trogna läsare. Väljer det om några dagar! :) 
image description
Pusssssen

Kommentarer
Postat av: anna

jag är en trogen läser i och med att jag följer dig på bloglovin! älskar din blogg och hur du hanterar ditt liv! :D

2012-04-09 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0