TIllbaka

Hej! :)
Jättelängesen jag skrev nu, men ser ännu att det är folk som går in och kollar bloggen varje dag!! Så hoppas jag kan göra er lite glada nu då ;)

Jag har inga planer på att börja blogga igen, då det inte intresserar mig längre och har ingen motivation. 
Men kan ju skriva lite vad som händer nu för tiden.

Jag har börjat skolan, känns stört att skriva det eftersom det var typ ett halvår sen nu. Men jag går stylist & frisör programmet, jävligt kul är det och har en underbar klass! :)

Yoanna och Yoline blir bara större och större, nu är dom 22 månader. Alltså är det 2 månader kvar tills dom fyller 2 år!!
Dom är mer begåvade nu också, kan prata hur mycket som helst och dom förstår i princip allt man säger till dom. Dom har börjat precis med två ords meningar, alltså, dom säger typ "läsa bok", "titta där", "där borta" osv.. Jätteduktiga! :)

Jag och Gustav är ännu tillsammans, han gör typ ingenting om dagarna den latmasken ;) 
Vi bor kvar i samma lägenhet ännu och allt går bra! :)

Jag har fått körkort också!!

Skall hämta barnen om en halvtimma, sen blir det hem och laga spagetti med bacon & ädelost sås och käka med la familia. 

Ikväll bara mys med mitt hjärta! Min mamma kommer förbi också och hälsar på lite. 
men ha de så bra då allihopa.

Om ni vill att jag ska skriva mera så får ni PUSHA mig!! okej? Pusssssss mwwaaaa :* :) 

Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Hugo

Roligt att höra att allt flyter på :) åldern över två tycker jag är den roligaste! Kram kram från trogen följare

2012-12-06 @ 17:07:58
URL: http://emma.bloggwar.se
Postat av: Emma - mamma till Hugo

Roligt att höra att allt flyter på :) åldern över två tycker jag är den roligaste! Kram kram från trogen följare

2012-12-06 @ 17:07:58
URL: http://emma.bloggwar.se
Postat av: Mamma Amanda & Stig-Elvis -09

yey skriv mer! :D

2012-12-06 @ 22:04:59
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0