Barnledigt

hej!
Har fått reda på vem som gjorde bloggen nu, och det var en 10 åring, som bara gjort en dum sak.. Jag vet vem tjejen är också, och hon ser tydligen upp till mig som fan.. Så ska ta tillbaka anmälan tror jag.

Nu är barnen med sin farmor, och jag brunk och gustav har städat hela lägenheten sen gick vi till affären och pantade, då träffade vi leo också. så nu sitter vi här, leo och brunk spelar playstation och gurra sitter och målar och jag sitter här och bloggar höhö. Vi har barnledigt hela helgen. Dom blir hämtade idag kl 3 och sen lämnade på söndag vid 1 typ. Ganska skönt faktiskt :) Så ikväll blir det fiiiesta, och imorgon bara vara hemma och ta det lugnt ! 

Hoppas ni får en bra dag och helg. Puss och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Sofia

ska du inte byta header , det står "god jul" på den :) ?

2012-02-25 @ 12:14:09
URL: http://sofiahorses.blogg.se/
Postat av: Julia

det var ju tur att det inte var nån som bara försökte jävlas i alla fall.. :)

2012-02-26 @ 07:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0