kär

förlåt att jag inte har skrivit på några dagar.. men det har hänt lite grejer.
Jag har börjat gilla en kille som är helt underbar. Han är sjukt duktig med barnen och brukar hjälpa mig att ta hand om dom ibland, mata och natta dom och så.. :) Det som är problemet är att det är en av gustavs kompisar som vi börjat umgås med mycket.. Det började med att jag gustav och X (som han nu kallas) började umgås alla vi 3, kollade på tv och hade det kul bara typ. Sen tillslut insåg jag och han att vi gillade varandra. Så nu är det som det är, vi vill va med varandra men vi vill inte riskera han och gustavs vänskap. Och sen är det MASSA detaljer som jag inte orkar dra upp här.. Det ända jag vill säga är varför ska du få träffa någon ny, men inte jag? 

hejdå

Kommentarer
Postat av: Charlotte Söderström

Såklart du ska få vara ihop med vem du vill :D

2012-02-14 @ 19:07:16
URL: http://lottissoderstrom.blogg.se/
Postat av: ..

Men snälla någon, tänk dig för och tänk på dina barn. ha inte bråttom fram. du kommer hitta den rätta. du är ju bara 18

2012-02-15 @ 12:39:13
Postat av: -

men snälla du, bara för att Amanda har barn kan hon väl få tycka om en till? Jag tror hon tänker mer på barnen än vad någon kan ana!

2012-02-15 @ 19:44:20
Postat av: louise j

Du ".." bara för att man har barn så får man inte träffa någon då eller ? Gustav gör ju tydligen det varför är det okej för honom men inte för Amanda ? Och tänk om x är den rätta då ? Jag tror inte att y&y mår dåligt av att se sin mamma lycklig och kär . Haha din kommentar var den värsta kommentaren jag någonsin hört.

2012-02-15 @ 20:42:56
Postat av: Mami

Kul med kommentarer men lite synd att du inte kan stå för vem du är ".."! Amanda, du är en fantastisk person och värd det allra bästa och all den kärlek du kan få! Älskar dig, puss kram <3

2012-02-15 @ 22:40:56
Postat av: Emmasc

Jobbigt.. På ett sätt borde ni bara köra på men på ett sätt är han troligtvis (hur bra det än känns nu) inte din livs kärlek och du bör prioritera att relationen fungerar mellan dig och Gustav som vänner, ni kommer alltid ha med varandra att göra, jobbigt att vara osams då :/ Du har ingen bråttska, rent krasst känns det som att du skulle behöva nån lite äldre.

2012-02-16 @ 08:56:13
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: Anonym

hör ni inte er själva.. för ett år sedan var hon tsm med han va han nu hette. hon kallade han pappa. de var så bra o duttinutti. sen tog de slut, sen kom gustav. sen tog de slut där igen och nu helt plötsligt är du förtjust i en annan.Tönker på sina barn i första hand de tvivlar ja inte på, men tycker du ska ta de lite lugnt, tre killar på ett år.. herregud värre än en annan.-.

2012-02-16 @ 15:03:36
Postat av: Elin

Jag tycker att du ska få göra precis så som du vill. Jag menar du känner dig själv bäst, och du vet vad som är bra för dina barn, och om man lägger dom och är duktig med dom så tycker jag absolut att ni ska bli ihop OM NI VILL DET. Jag menar det är erat liv, och ni bestämer. Pappan vill barnet kan ju bara gå och göra slut med dig och träffa en ny, så jag tycker absolut att du ska bli ihop med han om ni vill det!

2012-02-16 @ 17:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0