Sur

Gustav är ta mig fan den orättvisaste personen på jorden!!!
Vaknar inatt av att Gustav kommer in med båda barnen, jag har inte sovit en blund på flera timmar. För 5 minuter sen så tog jag upp barnen och sa till Gustav att gå upp för dom skulle äta frukost. Får som svar "mata dom själv så matar jag dom sen". Varför kan då inte JAG få fucking sova en stund när han fått sovit hela natten, men säger man så till det tröga fitthålet så blir han bara skitsur.

Man blir då också genast på bättre humör när man kollar i vardagsrummet där alla hans kompisar satt igår (och alla andra dagar (no offence, jag gillar er)) och ser att det ser ut som en bomb och inser att gårdagens storstädning bara var bortkastad tid. Det är sån jävla skön känsla!!!

Så dagen lär spenderas runtspringandes i lägenheten och STÄDA, IGEN!!!! Fyfan vad jobbigt.
Men bara en vecka kvar tills han flyttar ut, fan vad skönt det ska bli med lugn och ro!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0