Tappat matlusten

Hej! :)
Ligger hemma hos min mamma. Inatt sov finis hos mig, han hjälpte mig med barnen och så låg vi bara och mös (myste) haha. Så nu drog jag hem till mamma för att få vila lite, barnen var fett jobbiga inatt och imorse. Så är galet trött!!

En sak som dock är sjukt är att jag inte känner mig hungrig längre. Typ för en vecka sen så började jag och Gustav bort att laga mat till oss själva. Sen slutade vi vara hungriga. Jag åt precis två mackor, och senaste gången jag åt innan det var gårdagens frukost med Samanta. Har inte ätit nåågot på ett dygn, bara druckit vatten och läsk. Känner mig inte så jättesugen på godis längre heller.. Det händer väl, men då äter jag typ lite sen blir jag mätt. Har gått ner 4 kg på lite mer än en vecka. :O Måste börja äta normalt, tips någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0