dont hate me

Okej.. någon hade hackat min blogg så kunde inte gå in på den!! Im so freaking sorry guys.
mitt läsarantal har sjunkit med fucking 100 pers!

Men skriver lite om dagen iaf. Gustav har ju börjat skolan idag, så jag gav barnen frukost klockan 8. Sen gick vi upp och lekte :) Sen blev dom trötta så jag gick ner o la dom i sina sängar så la jag mig i min säng och sen sov vi i en och en halv timme, superskönt! Efter det fick dom lunch och sen tog vi en 1 och en halv timmes prommenad och sen mötte vi pappsen vid hans skola :) Sen hem! Så har vi kollat lite film, men tjejerna blev så himla sura. Så vi klädde på dom och gick till en lekplats. Men det tyckte dom inte heller var kul, så dom somnade i våra famnar påvägen hem. Lämnade vagnen hemma just för att dom itne skulle somna hahah, men det gick ju sådär ;)

Sen nu somnade dom vid halv 9. Så jag och gurra har mysit lite och kollat tv. Nu sitter han o spelar playstation och jag sitter här och glor. 

Snart flyttar vi till lägenheten, i slutet av januari någon gång! :D :D Nervöst, men kul och mysigt ♥

Hoppas ni har haft det bra, och nu ska jag börja uppdatera.

P.S, det är ingen som har hackat sig in på min blogg. Det är bara jag som är lat och glömmer att skriva...

Kommentarer
Postat av: en som funderar på att sluta läsa..

läsarna kanske försvinner för du har blibit grymt mycket sämre på att skriva..

2012-01-10 @ 07:27:53
Postat av: En som också funderar på att sluta läsa...

Skyll på det...

2012-01-22 @ 18:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0