Onsdagsmorgon! :)

hej allihopa.
Min mamma drog till jobbet och gustav till skolan för typ en timme sen. Så jag har gett barnen frukost, gröt med äppelmos och mjölk. Och sen städat lite och klätt på dom och mig själv. Så nu kryper dom runt här på golvet och leker och skrattar med varandra :) hihi

Idag slutar Gustav tidigt från skolan, redan klockan halv 10. Sen kommer han hem, så ska vi ge barnen lunch vid 11 och sen tar vi en prommis ner på stan och fixar lite grejer :) 

Hoppas ni får en underbar dag allihopa!
Pusspusss

Yoline pekar finger hahahah.

Kommentarer
Postat av: Amanda & Bernt

Vad har ni för knep för att se skillnad på tjejerna? :) jag klarar det aldrig, haha

2012-01-11 @ 12:23:11
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kanske börjar bli trött på alla kort.

2012-01-12 @ 04:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0