shiiit

förlåt för att jag inte har skrivit på 100 år!! :(
men nu har vi flyttat till våran lägenhet! :) fått in alla möbler och vi flyttade förra fredagen, så vi har bott här en vecka nu! och vi fick internet igår så det är därför jag inte har skrivit.. och min iphone är på lagning så kan inte blogga från mobilen heller.

nu har jag precis sjungit lite singstar, barnen kryper runt på golvet och leker hihi :) och nu spelar gustav boxning, ska nog spela med honom höhöhöh.

idag ska vi med gustavs pappa till lite affärer, sen ut och äta mat i stugan med dom, så vi ska väl fixa iordning oss lite snart.

puss på er mina hjärtan som fortfarande läser, love love love

Kommentarer
Postat av: Monia



Hej! Just nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna ett presentkort värde 250 kr hos HejBaby.se - tuffa kläder för barn 0-6 år :) Kika gärna in och var med i tävlingen :) Om du inte gillar reklamkommentarer som denna så ber jag om ursäkt, radera den bara... Har jag råkat skicka till dig fler gånger så ber jag återigen om ursäkt. Inte lätt att hålla koll på alla man vill göra reklam för :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-presentkort-hos-hejbabyse.html

2012-01-28 @ 11:57:41
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0