skönt

hej! :)
Igår var ju jag och Gustav och såg på bio, the girl with the dragon tatto! bättre än den svenska men som hatar kvinnor tycker jag iaf! Sen gick vi hem och låg i sängen o möööös!(haha) Imorse vid 7 åkte han till stockholm, han kommer hem på söndag. Barnen är i Tofta, och dom ska sova där inatt igen, jag ska spela bowling med mamma, syster och några. Så åker jag ut till mina saknade små älsklingar imorgon istället.

Men nu ska jag klä på mig och fixa mig sen pallra mig hem till bästis! saknar henne like a MOTHERFUCKER. har inte träffats sen nyår. så nu jävlar! muahihiho ♥

ha en bra dag! :*



Kommentarer
Postat av: samanta

nu jävla fuckar vi ur med jos och sigg <3

2012-01-06 @ 13:07:02
URL: http://ssamanta.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-01-06 @ 17:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0