Städat klart!

Hej! :)
Nu är alla golven dammsugade och skurade och allt ihopplockat, så nu sitter jag här med anton (mitt ex, ni som läst min blogg länge kommer nog ihåg :)) i min nystädade lägenhet och väntar på att gustav, yoanna och yoline ska komma hem. Skulle gissa på att dom kommer när som helst!

Idag ska vi nog bara ta det lugnt, kanske bjuder hit mamma och syster på middag ikväll! Ring mig när du ser det här mamma, så kan vi planera mera :)

Hoppas ni får en bra dag!
Snart fyller sötisarna ett år. 10 februari, åååh.. då blir det kalas med massa folk och hello kitty tårtor osv. hihi :)

we made this:

underbaraste tjejerna i världen!!

Kommentarer
Postat av: Amanda & Berntyboy

Åh visste inte att du och Anton va vänner nu :) Hur känns det? :P

2012-01-29 @ 22:38:50
URL: http://biggerbetteramanda.blogg.se/
Postat av: sam

jag står ännu stenhårt fast vid att jag tror det är jag som är fadern, kan vi göra test? <3

2012-01-30 @ 07:20:43
URL: http://ssamanta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför är Anton hemma hos dig? Vad gör ni för något

2012-01-31 @ 18:29:25
Postat av: Anonym

Hejj! Jätte fin blogg<3



Du säger att du inte kan gå ut. med barnen när du är ensam hemma vad skulle du gjort om inte, Gustav bodde med er, då skulle du aldrig kunna gå ut!! Så söta tjejer du har !

2012-02-01 @ 10:43:38
Postat av: Anonym

anton var väl "pappa" till flickorna förut? vad har han för relation till dem nu och vad tycker barnens biopappa om det?

2012-02-01 @ 15:43:51
Postat av: Monia - med bulle i ugnen ♥

vilka söta flickor du har =)

2012-02-09 @ 23:58:28
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0