Den typiska svenska sommaren

Som enbart består av regn och molninga dagar. 

Imorse gick jag och lämnade barnen på dagis klockan nio, och direkt gick jag från dagis på en timmes prommenad, gick en halvmil runt hela stan typ. Skönt som fan trots att det regnade! :)

Sen kom jag hem, pratade med min älskling i telefonen och gick sen och hämtade barnen på dagis. Sen gick vi hem och nu ligger dom och sover middag i sina sängar. :)

Idag ska vi bara ta det lugnt. Skööönt!! Ska nog städa ikväll när barnen har somnat. Säger jag varje jävla kväll så blir det aldrig av, men nu måste jag ta tag i det :p Haha. Det är inte sååå stökigt alls, men ska dammsuga, damma, skura och ALLT. 

Hoppas ni får en bra dag. Resten av dagen kommer vi tillbringa här hemma och kolla på film :)

sååå långt gick jag

S
bus tjejerna idag

Puss på er. ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna 18år mamma till Kevin 4 år

Hej !! Söta tjejer ;) är du gravid igen?

2012-06-26 @ 15:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0