Förstår inte så mycket..

Shoooo.
Den här nya designen på blogg.se får mig bara att bli helt jävla snurrig. Fattar ingenting än så länge.
Hmm aa, har inte bloggat så mkt på senaste tiden. JAG E JU SÅ KASS. Jag säger att jag ska börja, men sen glömmer jag. Sorry ;(

Igår var det midsommar, det firades först med familjen i tofta. Gick till gnisvärd på något tråkigt (ursäkta) midsommarfirande. Men drog hem igen innan som ens hann dansa runt midsommarstången. 

Drog (övningskörde) till stan vid 5, hem till Ronjah. Fixade oss och åt tårta. Gick sen från terra till kometen där de va fiesta hemma hos adam. Kom lite fler folk sen och vi alla drog till gråbo. Det var kul till en början. Men spårade sen ut pga en idiot som jag verkligen inte kommer överrens med. Synd men sant! Och det var hans sista chans, nu kan han göra som han själv vill, tänker inte tvinga han till något längre, för det går bara åt helvete ändå. vissa vet nog vem jag menar.

Jajaaa.. Hoppas på att det löser sig med barnvakt osv så jag kan åka upp till sthlm i helgen och träffa Schani. Det var en vecka sen vi träffades nu, men det känns som en fucking evighet... 

Nu sitter jag och väntar på världens segaste människor, binge och binge!

Vi hörs senare. Kan inte blogga från blogg.se appen för den FUCKAR JU som vaaaaaaanligt. Men får mmsa. 

Kom förövrigt på att jag verkligen vill se twilight breaking dawn part 2 SÅ IN I HELVETE. hahah :p (nörd)
Pussen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gammal var du när du fick barnen? Vilket är är du född?

2012-07-08 @ 00:24:05
Postat av: Anonym

Hur gammal var du när du fick barnen? Vilket år är du född?

2012-07-08 @ 00:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0