Mysdag!

Hej! :)
Idag har jag haft barnfritt, barnen har varit på dagis och sen hämtade barnens farmor dom och har haft dom idag. Så jag träffade Ronjah så gick vi ner till almedalen och solade, sen till glassbaren och köpte den FETASTE och gooodaste glassen EVER!! haha. Orkade inte min :(
Sen gick vi till stan och kollade kläder, köpte ett par mintgröna shorts, öronhängen och ett mörkblått linne, kan lägga in bild på det senare. 
Sen gick vi och åt på märtas, köpte varsig en macka. STOR SOM ETT FUCKING HUS, så orkade inte ens halva. Fett onödigt. Menmen! Haha ;)
Vi har haft fett med myyys. Och hoppas jag har blivit brun nu, för låg fan och solade i 2 timmar :p 

Och ang inlägget under, ja det står "free schani". 
Nu sitter jag och väntar på Jesper och Robin som kommer näääär som. Barnen sussar. Hoppas ni har haft en bra dag. 
Pusss o kraaaaaaaaaaaaaaaaamen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0