Stress Stress

Godmorgon snyggingar! :*
Gick upp runt halv åtta idag, gav tjejerna frukost, tvättade dom, klädde på dom och borstade deras tänder. Diskade och sen gick vi till dagis. Kom precis hem och känner STRESSEN, så vet inte varför jag sitter här egentligen ? 

Jag ska städa lite här hemma, sen duscha och fixa mig, även skriva en lapp vad jag ska ha med mig till sthlm, för annars kommer jag glömma nått, som vaaanligt.

Barnen slutar dagis halv 12, sen kommer min mamma och hämtar oss, så ska vi luncha på Etage. Mys!
Sen hem och paaaacka och åka med båten kvart i fem. 
Ååååhhh.. idag får jag träffa min saknade pojkvän, fan vad underbart!! ♥

Hoppas ni får en bra dag, och skall försöka blogga så mkt som möjligt från sthlm. Men det kan jag, för kan både mms-blogga och via appen (som suger)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0