Svar på frågestunden

heeej! Vad är det för typ av behandlingshem din pojkvänn är på?
Vet att man inte styra över sina känslor
Men hur tänker du med shani? Han sitter ju inte där han sitter utan anledning. Vad får dig att tro att han kommer ändra sig?
Hur går det med y och y?
Är du nöjd med lägenheten?
Är du och Samenta fortfarande bästisar?
hur träffades du och din nya pojkvän?
Ta pappan bra ansvar för barnen?
Är de mycke jobbiagre med två barn än om du bara skulle ha ett tror du?
Hur gamla är tjejorna nu?
Är dom väldigt lik varann?
heeej! Vad är det för typ av behandlingshem din pojkvänn är på?
12-stegs.
Vet att man inte styra över sina känslor
Men hur tänker du med shani? Han sitter ju inte där han sitter utan anledning. Vad får dig att tro att han kommer ändra sig?
Det är svårt för folk som inte hört han säga det själv och för folk som inte tror på honom. Men jag VET att droger och allt annat skit kommer få ett slut nu. Det är hans eget beslut, han vill inte. Och jag tror på honom till 110%!


Älskar dig Schani ♥
Hur går det med y och y?
Det går bra! Dom växer som tuuusan..!! :)


Är du nöjd med lägenheten?
Min? Nej, verkligen inte. Hatar den :)

Är du och Samenta fortfarande bästisar?
Till döden skiljer oss åt ♥

hur träffades du och din nya pojkvän?
Vi träffades när han kom hit från sthlm. Har "kännt" varandra sen innan, så vi började träffas bara. :)

Ta pappan bra ansvar för barnen?
När jag ber honom om det, så ja. Annars är alkohol och dylikt prio 1 på hans lista ännu/igen, tyvärr.

Är de mycke jobbiagre med två barn än om du bara skulle ha ett tror du?
Självklart tror jag det. Ett barn är ett barn, två är dubbelt, så ja. Haha. När (om ;)) jag får fler barn och bara ett, så tror jag att jag kommer känna att det är enkelt. Men hade jag inte fått tvillingar så hade jag nog tyckt det var jobbigt med bara ett. Men när man anpassar sig att leva med två barn, så blir det ju enkelt tillslut också ;)

Hur gamla är tjejorna nu?
16 månader :) 

Är dom väldigt lik varann?
Nej, tycker du? ;) 


Du verkar inte umgås så mycket med samanta längre.. vem är du med nu?
Vi träffas ibland, men har blivit väldigt sällan TYVÄRR. Jag umgås mest (typ baara) med killar, skinner & jesper framför allt. 




Och samanta & charlotte, aaaaaaanytime! ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Charlotte! :)

Kul att jag inte såg att samanta skrivit innan mig ehehehehhehe. KYSSSSSSSSSSSSS <3

2012-06-19 @ 20:15:55
URL: http://charlotteekstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att du står upp för mig baby! Jag bryr mig inte om vad andra tror eller tänker för det e Amanda jag krigar för! Men för min del är det slut på det här livet vänta bara o se istället

2012-06-20 @ 23:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0