Mycket som händer nu!

Hej, det var ett tag sen! :)

Men nu är iaf barnen färdig inskolade på dagiset. Skönt! Det har gått jättebra och i torsdags när jag för första gången lämnade dom själva där så var det inte ett PIP när mamma skulle gå (men det kommer väl). Förra fredagen fick både Yoanna och Yoline maginfluensa, den har kommit och gått en vecka nu, så det har varit ganska jobbigt. Och nu är den äntligen borta, då får Yoanna diarré, haha. Men sånt är livet! :) Har köpt blåbärssoppa till henne nu, så hoppas att det skall hjälpa! 

Finns ingen kille i mitt liv längre heller, jag känner att jag just nu inte vill ha något förhållande då jag precis börjar få in rutiner med att leva ensam med barnen i våran lägenhet, dom har precis börjat dagis och alla bitar börjar falla på plats. 

IDAG har vi tagit en 2 timmars prommis, kom precis hem. Vi gick förbi min mamma och pratade lite med dom, sen gick vi och handlade också. Och nu håller jag på att försöka få barnen att sova ett tag, då dom inte sov en blund i vagnen. Hoppas! :) 

Ikväll vill jag va med Samanta om hon kan SVARA någon gång.. 

Aja, hoppas ni får en bra dag iallafall! :) Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså vad har hänt med bloggen? Den är helt svart och ingen header elr nånting O_o

2012-03-11 @ 10:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0