The big day

Idag var första inskolningsdagen på dagis!! Yoanna och yoline stormtrivdes och tyckte det var superkul och kröp runt och lekte med alla barnen :) så duktiga tjejer!

Idag var det bara en timme, så nu har dom fått lunch och var helt utmattade så dom ligger och sover nu, mammas änglabarn.

Om en timme kommer moster Ida hit så vi ska leka med henne, och sen om jag hittar barnvakt så ska jag träna vid 5 och sen kommer min mami hit. Så ska vi få PRESENTER som dom köpt när dom var i dubai (dom kom hem igår). Kul!

Sen ikväll ska jag va med Micke.

Hoppas ni får en bra dag!
(kan tyvärr inte ladda upp bilder, för har ingen data och mobilen krånglar bara) :/

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0