Underbart väder!

Hej allihopa. :)
Skriver lite ibland när jag har tid. Igår gick vi ner en promenad till almedalen i fyra & en halv timme var vi ute, superskönt! GA (gotlands tidningar) kom och tog kort på oss när vi satt i solen också hihi. Så idag var vi med i tidningen.

Idag var vi också ute en prommis, gick ner till gravarna med barnen, gustav, eken och ille. Mysigt! :)
Sen träffade jag therese så vi gick till dit hon bor och satt där ett tag. Sen gick jag hem till barnen, va med dom och nattade dom lite senare. Sen diskade jag och städade HELA lägenheten en timme. Och nu sitter jag och tar det lugnt och kollar tv med jakob och gustav.

Imorgon har jag barnvakt, så då ska vi grilla med massa folk och dricka :) och sen på tastyland (en stor dubstep fest) skitkul! :D

Hoppas ni mår bra!
Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0