FREDAG FREDAG FREDAG!!!!

HejsanHejsan! :)
Idag är det freeeeedaaaaag.. hihi, skönt. Ska hämta barnen på dagis om typ en halvtimma, sen ska vi hem, laga lite mat och mysa. 
Har varit vid tandläkaren idag och bara softat, börjar ju bli sjuk :/ blää.. 



Håller handen, för ibland är vi bästisar :)

Pappa och Yoline ligger och myser. :)





Jag har shamponerat och stylat rebbes hår i skolan ;)



Gustav och min bästavän Idas Amina :)



På måndag när jag går till skolan kommer jag få en skoldator. Då ska jag börja lägga in bilder där från mobilen så att jag kan börja blogga igen. Va tycker ni om det? :)

Och tack så mycket för era stöttande kommentarer i inlägget under. KÄRLEK!!!!!!

A, men kan skriva senare och lägga upp bilder från mobilen. Pusspusspusspusss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0