Ni har missat EN DEL

Hej bloggen!
Jag vill inte längre skriva, om mitt nuvarande KAOS-liv. :/
Allt med barnen går toppen, dom är världens finaste & duktigaste prinsessor. Nu är dom ju faktiskt 19 månader! :) Dom förstår allt jag säger till dom, och det är lätt nu att kunna kommunisera med dom, säga att "nu måste mamma laga mat så ni kan få mat i magen" eller "jag måste på toan, för mamma har ingen blöja som du" hehe, dom fattar allt nästan nu så det är mycket mycket lättare.

Ja, jag och Gustav är ju tillsammans igen. Schani sitter häktad, skönt.. eller vad man ska säga. Det hände massa skit jag tyvärr inte kan skriva ut i bloggen, men han gjorde saker som gjorde att han sjönk GROOOOVT i mina ögon och jag är rädd att han ska komma nära min familj igen, eller att hans vänner ska då jag "golat" som dom så fint uttrycker det, jag har alltså sagt till polisen vad som hänt. Och nu skickas förhören runt på hela hans "kriminella-kompis-gäng-sida" haha. Egentligen bryr jag mig inte, men det kanske inte är så kul.

Så ska t advokaten idag och lösa det.
Förstår inte du som kommenterade innan och säger att Schani är finare än Gurra. Det är ABSURT! Han är den äckligaste människan, och jag kommer ALDRIG kunna se han i ögonen igen. Han har nu visat sitt rätta jag för mig. 

Och gurra är helt underbar, han prioriterar mig och barnen framför ALLT, alltid. Det är jätteskönt, och allt känns bättre än någonsin mellan oss :) Är så lycklig nu!!

Går i skolan också, det är kul! :D

Jaja, får se om jag fortsätter skriva.
Det jag behöver nu ang det jag skrev är STÖTTNING, inga fler som skall lägga sig i eller säga nått dumt TACK. 


Och en sak till som alla ska veta, jag är ingen svag människa och jag vill verkligen verkligen inte bli sedd som det heller. Jag bryr mig inte om folk hatar mig för det där, ärligt.. Jag står för vad jag sagt. Jag står för att jag är den ända som kan säga att Schani gjort fel, och att han är värd det. När han ger sig på nära vänner/familjemedlemmar till mig. När han var ute så gick allt bara utför för honom och han behöver komma bort.. Men ärligt, jag är ingen svag människa. Hata mig bäst ni vill, bara ni inte stör mig eller min familj och vänner så är det lugnt. Jag har allt jag behöver, är supernöjd. Skiteriiiiiiii er! :) Tack och hejjjj.

Kommentarer
Postat av: M

Att hålla sig till lagen och sanningen är det man ska göra och bör vara uppfostrad till att göra, att du står på dig och gör det trots att det sätter dig i skiten visar att du är stark. Du är en förebild för dina barn nu och för alltid så vill du ge dem rätt värderingar i livet är det ju en kanon grund att stå på och att du vågar stå på dig mot det som är fel! " Ta ingen skit"

2012-09-13 @ 09:46:24
Postat av: Anonym

Du är grym tjejen! Du är en idol för mig och säkert många fler. Dina två underbara finaste ungar är så vackra, det måste dom ärvt av sin fina mamma! Tycker det är bra att det är du och Gustav nu igen, och det är ju bra att ni är lyckliga nu, det förtjänar ni! Och era prinsessor känner av att ni är lyckliga och dom blir detsamma! Glad för er skull! Lycka till med allt! Och dom som skriver allt dåligt , skit i dom , dom förtjänar inte eran uppmärksamhet då dom bara är avundsjuka på din fina familj!
Följer dig både här på bloggen , fb, och instagram :) du är grym min idol!

2012-09-14 @ 09:23:05
Postat av: Jessica

Du är grym tjejen! Du är en idol för mig och säkert många fler. Dina två underbara finaste ungar är så vackra, det måste dom ärvt av sin fina mamma! Tycker det är bra att det är du och Gustav nu igen, och det är ju bra att ni är lyckliga nu, det förtjänar ni! Och era prinsessor känner av att ni är lyckliga och dom blir detsamma! Glad för er skull! Lycka till med allt! Och dom som skriver allt dåligt , skit i dom , dom förtjänar inte eran uppmärksamhet då dom bara är avundsjuka på din fina familj!
Följer dig både här på bloggen , fb, och instagram :) du är grym min idol!

2012-09-14 @ 09:23:41
Postat av: Jessica

Du är grym tjejen! Du är en idol för mig och säkert många fler. Dina två underbara finaste ungar är så vackra, det måste dom ärvt av sin fina mamma! Tycker det är bra att det är du och Gustav nu igen, och det är ju bra att ni är lyckliga nu, det förtjänar ni! Och era prinsessor känner av att ni är lyckliga och dom blir detsamma! Glad för er skull! Lycka till med allt! Och dom som skriver allt dåligt , skit i dom , dom förtjänar inte eran uppmärksamhet då dom bara är avundsjuka på din fina familj!
Följer dig både här på bloggen , fb, och instagram :) du är grym min idol!

2012-09-14 @ 15:27:32
Postat av: Anonym

var inte du schani och barnen den "lilla familjen" nyligen, och vad hände med anton? vad tycker den biologiska pappan att du har kallat dom andra för barnens pappa? lycka till!

2012-09-14 @ 18:20:00
Postat av: Ida

Älslar dig finaste vän // ida

2012-09-14 @ 23:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0