Svar på fråga

var inte du schani och barnen den "lilla familjen" nyligen, och vad hände med anton? vad tycker den biologiska pappan att du har kallat dom andra för barnens pappa? lycka till! 


ja men Hej på dig med!
Jag och Schani var som en familj ja. Jag och han var tillsammans. Och jag hade mina barn. Det blir som en familj, har dock aldrig någonsin sagt att han är deras pappa, eller kallat han för det. Och Anton och jag gjorde slut, sånt kan hända? Eller? Jo, jag kallade Anton deras pappa i början när Gustav inte träffat barnen och jag och han hade det siådär, och när jag trodde att det skulle funka mellan mig och Anton. Men, jag kan inse och erkänna att det var fel. Och jag ångrar det. För dom har bara en pappa, men det har jag vetat hela tiden. Tack så mycketfu. :)

Pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0