Vem fucking är du?

Alltså, det är någon konstig snubbe eller helflummig brud som sitter och kommenterar mina inlägg här på bloggen. Förmodar att det är någon av Schanis vänner, då den i varje kommentar frågar något om schani hit och gustav dit..
Ehmm, personen kallar sig "jenny", "anna" och "anonym" HAHAHA. känner mig som en dektektiv!! Nejmen, du som kommenterar. Jag ser att det är från samma ip-adress. Så, vem är du? Tänkte bara för kul svara på din senaste kommentar:

Varför gjorde du slut ? Han älskar ju dig så mycket . Så synd du borde ju vara på hans sida så han blir bättre och drogfri ..? 
Jag gjorde slut för att jag hade inga känslor för honom längre. Jag var inte kär. Vissa av hans vänner verkar tycka att jag är dum som lämnade honom för han "älskar mig så mycket" och är/var så ledsen. Men säg ett snällt sätt man kan göra slut på då? Jag hade inga känslor kvar!! 
Ja, kanske jag borde. Men man kan inte bli drogfri om man inte vill det själv. Han sa "jag är det för din skull" till mig, men han borde göra det för sin egen. Jag har inget med hans missbruk att göra!

Lämnade du ditt ex för att bli tillsammans med Gustav ? Dålig stil iaf ..Sc är mycket snyggare än Gustav . Dåligt val! 
Nej, jag hade som jag skrev tidigare tappat känslorna för honom. Sen började jag träffa Gustav och kände att jag hade det bättre med honom. Sorligt kanske, men sant! Varsågod, Schani är din då. I mina ögon är Gustav en miljon driljon gånger snyggare än schani :)


Tack för moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0