Svar på era frågor

Har samlat ihop lite frågor nu:

Jätte fina naglar! Jo en fråga vilket tycker du är bäst och enklas att använda vanliga lösnaglar elr tippar? Ta hand om dej och barnen kram!
Tack hjärtat! Tippar, utan tvekan!

Hej . Jag måste bara fråga , har du dubbel mammapenning eftersom du har tvillingar eller har du fler dagar att ta ut ? :)
Jag har flera dagar! :)

När du bloggar från din iphone.. hur gör du för att få med bilder då? skickar du som mms eller går du in på blogg.se? ifall du skickar som mms, kostar det pengar? :)
Kostar som ett vanligt mms!

Hur betalar du lägenheten? :)
Soc.

Hej söta! var köpte du dom? (solglasögonen till barnen)
På lindex. :)

Min fråga till dig är hur ska du och Anton göra med dina barn? Ska han fortsätta träffa dem? kalla dem pappa och så? Om du förtår hur jag menar?
Absolut inte! Tanken var att han skulle göra det innan. Men nejnejnej. Han har bevisat för mig vilken jävla idiot han är. Häromdan så kallade han mig massa fula grejer så jag tog bort han som vän på facebook, nu ska jag bara ha mina 600kr han är skyldig mig och mina kläder sen dumpar jag honom FÖRALLTID i hans jävla bond-hemse.

Vart tog inlägget din mamma hade skrivit förresten? Vill läsa!!
http://mammandaa.blogg.se/2011/june/mormor-min-mamma-gastbloggar.html#comment

När du blev gravid och dina vänner fick veta att du tänkte behålla barnen, påverkade det din vänskap med dem då? Har du liksom förlorat vänner pga ditt beslut?
Har inte förlorat några "vänner". Har bara fått reda på vilka som är äkta. :)

Vf ammar du inte ? :)
Hade inte tillräckligt med mjölk tillslut.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Varför ändrar du inte din bild design på bloggen om det nu är slut mellan dig och Anton?

2011-07-06 @ 19:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0