Sur mammandaa!

Glömde säga en sak, imorgon klockan halv 10 kommer soc hit på ett möte.. Åh, är sur. Men min mamma & moster kommer vara med och intyga att barnavdelningen har fel.

En sak till, barnavdelningen sa till mig att dom inte skulle ANMÄLA, vet ni vad jag fick hem i brevlådan?
"Anmälan från barnavdelningen om oro för Amandas sett att TA HAND OM Yoanna och Yoline", va i HELVETE!!???!?!?! Ska fan göra en tillbaka anmälan, nejmen seriöst. Så mycket som jag kämpar, och så mycket jag gör för mina barn så ska jag få den SKITEN? Bara för att jag är 16 år, särbehandling kallas det! Dom hade aldrig någonsin behandlat en 40 årig mamma som dom nu har gjort med mig. Att en siffra kan betyda så mycket enligt idioter!! AWWRRG! Sur som sataaaaaaaaaaan!

HÄR och HÄR kan ni läsa om barnavdelningens jävla påhitt, om ni inte förstår vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tycker du verkar vara en toppen tjej som orkar ta hand om två små tjejer när du bara är 16 år..åldern spelar ingen roll,de viktigaste är att man klarar det..Och de ser jag att du gör..Stå på dig tjejen..Du fixar det här..

Sen vill jag bara säga att dina tjejer är hur söta som helst =)

Kram

2011-05-05 @ 22:53:08
URL: http://novaminstjarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0